بررسی اجمالی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 7 روز طول می کشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن بازگشت سفارش، کالای شما باید استفاده نشده باشد و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید.

چندین نوع کالا از عودت معاف هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل و….. همچنین کالاهای بهداشتی بنا به دستورالعمل‌های سازمان غذاودارو و بهداشت قابل بازگشت نیستند

موارد غیر قابل برگشت اضافی:

  • کارت‌های هدیه
  • محصولات نرم افزاری قابل دانلود
  • برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی

بازپرداخت ها

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، به شما اطلاع می‌دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را اطلاع می‌دهیم.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می‌شود و اعتباری به‌طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما در مدت معینی از روز اعمال می‌شود.

بازپرداخت دیر یا مفقود

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با بانک کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.

مبادلات

ما فقط در صورت معیوب بودن یا آسیب دیدن اقلام را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، به ما اطلاع دهید و کالای خود را به آدرس‌های ذکر شده ارسال کنید.

ارسال بازگشتی

برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به آدرس فرستنده روی جعبه ارسالی یا آدرس‌های نوشته شده در سایت ارسال کنید:

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالای خود هستید. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. در صورت بازپرداخت وجه، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر می شود.

برای سؤالات مربوط به سایت و محصولات با ما طریق واتساپ یا شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.